Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto zarejestruje się w naszym sklepie, prawidłowo wypełni formularz zamówienia oraz zaakceptuje przesłany przez nas projekt z wizualizacją nadruku na zamówiony upominek.  Oferta jest ograniczona do terenu Polski. Wysyłka zagraniczna - po szczegółowym uzgodnieniu.

Sprawdzone zasady realizacji zamówień w naszym sklepie:

1. Zarejestruj się w naszym sklepie. Koniecznie podaj kontakt telefoniczny. Często przyśpiesza to realizację.
2. Prawidłowa rejestracja jest potwierdzana automatyczną wiadomością e-mail. Otrzymujesz ją w ciągu kilku minut. W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 22 814 59 96.
3. W odpowiedzi na maila napisz, jakiego upominku projekt mamy wykonać. Dokładnie opisz jak ma wyglądać, jaki tekst / życzenia / dedykację mamy na nim umieścić, wybierz odpowiednią CZCIONKĘ. Jeśli prezent ma zawierać zdjęcia, dołącz je do wiadomości w formie załączników. Jeśli nie masz pomysłu - obejrzyj naszą GALERIĘ i  tam poszukaj inspiracji lub po prostu zdaj się na nas:).
4. Poczekaj cierpliwie na projekt od naszych grafików. W gorących okresach (przed świętami, walentynkami itp.) może to potrwać kilka a nawet kilkanaście godzin - projekty wykonujemy według kolejności zgłoszenia.
PAMIĘTAJ: U nas profesjonalny projekt zawsze jest GRATIS!
5. Otrzymasz od nas wizualizację nadruku na upominku. W odpowiedzi zasugeruj ewentualne zmiany lub ZAAKCEPTUJ projekt. Pamiętaj, by zachowywać ciągłość naszej korespondencji używając w swojej poczcie opcji "Odpowiedz" a do tego nie kasując treści poprzednich mejli - znacznie ułatwi nam to odnalezienie Twojego maila wśród wielu innych!!!
6. Złóż zamówienie na produkt, który Cię interesuje. Jeśli chcesz zamówić kilka różnych produktów, np. poduszkę i kubek, dodaj je do koszyka i dopiero wtedy stwórz łączne zamówienie. Kilka zamówień na każdy produkt z osobna potrafi mocno skomplikować nam pracę, co opóźni realizację całego Twojego zamówienia.
7. Po otrzymaniu ostatecznej AKCEPTACJI oraz ZAMÓWIENIA przystępujemy do produkcji. Od tego momentu:
Gwarantujemy wykonanie prezentu w 24 godziny.
Ważne: Automatycznie jesteś przez nas informowany o kolejnych etapach realizacji Twojego zamówienia więc dokładnie wiesz, kiedy przyjęliśmy zamówienie do realizacji, kiedy je wykonaliśmy oraz kiedy zostało wysłane (lub od kiedy czeka na odbiór).

BARDZO WAŻNE:
Jeśli zależy Ci na Ekspresowym wykonaniu prezentu, skorzystaj z opcji SUPEREKSPRES! Wówczas zapłacisz więcej, ale prezent będzie gotowy w max 3 godziny, a nawet szybciej - można powiedzieć, że zrobimy go od ręki, "na wczoraj":).

PROMOCJA - własny projekt
: Jako jedyna firma oferujemy możliwość zamówienia foto-upominków z własnym projektem w promocyjnej cenie. Na czym to polega? Jeśli stworzysz samodzielnie projekt nadruku, zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie PROMOCJA UPOMINKÓW, możesz w momencie zamawiania produktu wybrać opcję "Dostarczono gotowy projekt pod nadruk - TANIEJ!". Wysokość rabatu zależy od produktu. Pamiętaj o różnicy pomiędzy własnym projektem a własnym pomysłem. Jeśli wymaga on modyfikacji, pracy naszego grafika, mamy do czynienia z własnym pomysłem. Jeśli natomiast projekt został wykonany przez Ciebie,ma odpowiednie wymiary i nie wymaga poprawienia przez naszego grafika, wtedy dopiero możliwy jest upust.

REKLAMACJE: Nasza firma dokłada starań, aby wszystkie wysyłane produkty były starannie zapakowane przed wysłaniem. Paczki starannie zabezpieczamy: taśmami, folią stretch, folią bąbelkową, kartonem oraz opakowaniem zależnym od produktu. Niestety nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że firma kurierska / poczta jest w stanie dostarczyć produkt bez uszkodzeń, dlatego:

Klient po otrzymaniu przesyłki, jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonej przesyłki przy doręczycielu. W przypadku nie wykonania tej czynności, reklamacji nie uwzględniamy.

Przed odbiorem przesyłki, proszę dokładnie sprawdzić opakowanie z zewnątrz. Nie może być żadnego wgniecenia, dziury lub innego uszkodzenia zewnętrznego.

W momencie stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, przy kurierze należy:

  • Spisać „protokół szkody”, opisując dokładnie co zostało uszkodzone i jak paczka była zabezpieczona.
  • Kurier musi Państwu pozostawić oryginał takiego protokołu, który proszę wysłać na adres: EFFIKOMP ul.Mirocińska 4, 03-197 Warszawa – listem poleconym oraz skan takiego listu wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu na maila sklep@twojkubek.pl (przyspieszy to rozpoczęcie procedury reklamacyjnej u przewoźnika).
  • Skontaktować się natychmiast ze sklepem, w celu wyjaśnienia sprawy tel. kom. 503 033 700

 Jeśli Państwo spełnicie wszystkie wyżej wymienione podpunkty, nasza firma będzie mogła przyjąć reklamację. Wtedy dołożymy wszelkich starań by szybko i sprawnie wykonać produkt ponownie.


Jeśli masz chwilę, poczytaj trochę o naszej firmie:

  • Produkcja upominków reklamowych
  • Satysfakcja naszych klientów
  • Koszty wysyłki - terminy
  • Polityka bezpieczeństwa